Ljuset är på väg

En intressant lite ovanlig taxikväll med färre kort resor och lite andra adresser än de vanliga. Lund-Södra Sandby, Höör-Lund, Lund-Lomma, Lund-Bjärred, Lund-Sturup-Lund, Brogatan-Nobelvägen 147E-Potatisåkern är några av de 16 resor som klarades av igår med 792. Jäkla skön taxi att köra runt i, synd att jag knycklade till den ngt i sommras...Man skulle haft en sådav V70 2,5 Ecofuel!

På tal om bilar så hoppas jag att man väljer mig för att Testa en Peugeot 508 över en helg, verkar hur skön som helst. Kommer ihåg en taxifärd i Kalmar på studenttiden för många år sedan då jag och en kompis gav upp "väljutenvolvotaxi" och tog första bästa. Känslan när vi hoppade in i en Peugeot var WOW, vilken komfort och lyx. Kanske kan bli frälst på nytt! 





Bli testpilot du med!
http://smartsontestpilot.se/peugeot-508/bli-testpilot/



Ljuset har kommit tillbaka, riktigt skön känsla att det inte är nattsvart på morognen och kvällen när man varit iväg
på jobbet hela dagen utan det finns en liten chans att samla lite

Ikväll, Köp Mjölk skriv en bok. Födelsedagspresenten från Sambon, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0